Retailzaken, maar ook de kleinere winkelier, of de kapsalon om de hoek, kunnen via kortingsapp Waagi rechtstreeks hun allerlaatste aanbieding communiceren met de klant. Hoe werkt het? We leggen het graag uit. 

Waagi inzetten voor aanbiedingen

Of u nu een dagaanbieding, een spectaculaire aanbieding voor enkele uren, of er juist één voor enkele dagen onder een breed publiek wilt uitzetten: u doet dit gemakkelijk en kosteloos via Waagi

Aanmelden op Waagi

  • Binnenkort kunt u de app downloaden, geschikt voor iOS en android. 
  • Hebt u eenmaal Waagi gedownload, dan maakt u vervolgens een account aan.
  • Nu kunt u rechtstreeks aanbiedingen plaatsen, m.b.t. uw diensten of producten.
  • De klant (consument) gebruikt eveneens Waagi, voor het speuren naar leuke aanbiedingen.
  • De klant kan vooraf aangeven binnen welke segmenten deze aanbiedingen wil ontvangen.
  • Waagi toont vervolgens uw aanbiedingen alleen aan Waagi-consumenten binnen uw regio.
  • Op deze wijze zullen altijd de juiste personen uw aanbieding ontvangen. 

 

> Zo kan het gebeuren dat u als koffiewinkel, of bloemenzaak, een aanbieding plaatst die alleen voor 12.00 uur 's ochtends geldig is. 

> De klant die van deze aanbieding gebruik wil maken zal vervolgens aangeven dat er van Waagi-korting gebruik wordt gemaakt. 

> U scant hierop de Waagi-code van de klant en rekent vervolgens via pinbetaling, of contant af. 

 

Meer klanten in uw winkel begint bij het downloaden van Waagi

Door digikring